تصمیم کبری!

تصمیم گرفتم یه گوشه نشینم و نذارم افسردگی منو تو خودش خفه کنه

به درک که شوهرم فرهاد کوه کن نیست به درک که رمانتیک نیست  به جهنم که حرفامو نمیفهمه  من میخوام بفهممش اگه اون تغییر نمیکنه من خودمو عوض میکنم ...میخوام این عینک بدبینی رو بردارم ...به قول سهراب چشم هارا باید شست

بهله همچین آدم با فهم و باحالی هستم من :))))))))))))



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت14:24---2 ارديبهشت 1394
آره والا باید به این مردا فهموند که منم برای خودم
شخصیت قائلم.تا به شما احترام بزاره.


محمود
ساعت13:02---2 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگت رو دیدم دوست داشتی یا به وبلاگم سر بزن یا بیا چت لوکس بلاگ با هم درد دل کنیم دوستدار شما دوست

در امتداد باران
ساعت12:46---2 ارديبهشت 1394
ایـــــــــــول آجی شاید با این کارت تو بهش بفهمونی که اخلاقشو عوض کنه و یکم مهربون باشه و از سر سنگینی دربیاد
پاسخ: باید برای زندگیم تلاش کنم من میتونم! آره ! ستاد روحیه دهی به خودم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, | 12:16 | خانوم همسر |